بررسی آرایش سیاسی انتخابات اسفند در نشست بانوان شورای ائتلاف

نشست تحلیل و بررسی آرایش جریان های سیاسی در انتخابات پیش رو توسط معاونت بانوان شورای ائتلاف برگزار شد.

سرویس اخبار شانا - نشست بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با موضوع تحلیل و بررسی آرایش جریان های سیاسی در انتخابات پیش رو، سه شنبه ۱۸ مهرماه با حضور بانوان فعال در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با سخنرانی آقای رضا داوری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و پرسش و پاسخ برگزار شد.

داوری در ابتدا، به بررسی اجمالی پیرامون مسائل روز و برخی شاخص های سیاسی داخل کشور پرداخته و سپس وضعیت جریان های سیاسی کشور و ثبت نام نمایندگان این جریان ها در انتخابات پیش رو مورد تحلیل قرار داد.

در ادامه، به پرسش های حاضران پیرامون مسائل مختلف اعم از وضعیت کلی حضور بانوان در انتخابات، رویکرد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به جایگاه بانوان در انتخابات پیش رو و...پاسخ داده شد

این سلسله نشست ها، با هدف  آگاهی بخشی به مخاطب پیرامون مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، ترسیم وضعیت موجود جامعه در موضوعات گوناگون و تقویت  نقش آفرینی بانوان در رویدادهای سیاسی اجتماعی پیش رو  برگزار می شود.

تا کنون سه جلسه از این سلسله نشست ها با حضور مخاطبین گوناگون از بانوان فعال در حوزه زنان، فعالین تشکل های  دانشجویی و بانوان فعال در عرصه های سیاسی اجتماعی برگزار شده است.

موضوعاتی که تاکنون در این جلسات ارائه شده عبارتند از، بررسی لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، اهمیت و ضرورت مشارکت در انتخابات ، آرایش جریان های سیاسی کشور در انتخابات پیش رو

مقرر است این نشست ها با استفاده از اساتید مجرب هر حوزه و نیز دعوت از مخاطبین مختلف ادامه داشته باشد.

کد خبر 1655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha